Thursday, August 27, 2009

Sungguh aku chenta pantai ini

Hari itu sangat besH~

Hari tu, aku busan sangat. Tatau nak wat ape. Then aku ajak la cik MIMI g feringgi. Lame da aku ta pegi cni. Dulu hampir tiap-tiap minggu aku akan datang sini. Because he knows i love this place as i love him. Tapi dulu, bukan sekarang. Sekarang ne, kalo aku rindu tempat ne, aku akan datang, tapi sendirian.. Aku ta perlu sesiapa dalam hidop aku sekarang. Aku happy selagi keperluan aku mencukupi. Mestila bapa ngn bonda aku bermurahati menyediakan semua kelengkapan aku kan. kan mama kan. Ngee :) ~ Tapi ari 2 memandangkan cik MIMI masih ada kat PENANG, so aku ajak la dia teman aku g jalan-jalan. Yang tasangkanya, emak KAUTHAR ade jugak. Terpaksa la aku berlagak ayu yang sememangnya bukan aku ne. Tapela, even hypocrite, kita kene la beradab cikit depan orang tua kan. Wakakkaka (Aku ketawa jahat sangat).. Tu yang aku pakai ayu-ayuan ne. Kalo x aku terasa mahu pakai short sama baby T saje. Huh!

:-)

Aku sangat la teringin nak parachuting cam gini. Bes sangat. Oh!Sedihnye tadapat dapat lagi. Sob.Sob. Cdey

DSC00803

DSC00805

Satu hari, aku pasti naek benda ne ngn my oppa. Wee :) ~

DSC00807

Sonok sangat tengok dis little cute girl. Dia maen pasir bwat castle, pastu lari2 kt tepi beach tu wit her sexy bikini. Oh! how heaven life she had

DSC00809

Nice kan. Aku suka sangat tempat ne. Soon, aku akan tinggalkan tempat ne. Lots of memories.

Very soon i guess i will leave behind this place. I love this place more than people knows. Lots of sweet memories that we shared for this past two years. Really hope that it will not my last moment with him. Honestly, i miss this place, beautiful moment that we went through and captured together. So sweeeeeeeet!! But those are only my past memories. I will never return back. He was leaving me. Of course I will never go looking for him. Not again. Enuff for all my devils moment. It was sucks hokai!

DSC00811

Kauthar wit her lovely mother. Soon, i will bring along my mama jugak. XOXO

DSC00813

Thanxs mama, bapa for giving me wonderful life that i have today. L.o.V.E
DSC00816

Tingin nak nak naek kuda jugak. Bringing along my little own daughter and son wit their daddy. So sweet kan. hehee :-)

DSC00818

Oh itu aku. Kurus kan.kan?Kamu jangan la cemburu. Aku tau aku chantek dari kamu :-)

DSC00819

Tempat ini pernah menjadi makam sejarah chenta aku. K.A.S.i.H

DSC00821

Smile will kill your darkness :). Cik Lala dan cik Mimi

Pukul 7 pm. Balik lah.. Da lewat. Nt nak solat lagi

..TAMAT


No comments: