Tuesday, October 12, 2010

Last Open House Tahun Ne

Penat la nak g open house. Penat nak telek muke buang blackhead, lepas tu picit jerawat nak bagi licin dan kulit mulus. Pastu penat nak iron rambut nk bagi straight. Kalo tak iron, da rupa langsuir tak mandi pagi gamaknye. Penat nak toreh eyeliner tebal-tebal nak bagi mate bulat comey dan konon2 shining macam lam iklan innershine. pastu leh klip mate empat belas kali bile encik kachak tengok,en hidung kemek wa tanak. Pastu nak iron baju lagi, benda ne aku paling malas. Setakat g keje memang semingu sekali je kot aku iron. Hidop ne tak perlu complicated.Tu aku nye kata-kata bernas tiap2 ari. Eh, ape kaitan tah. G open house ne lagi satu penat nak berebut amik makanan, seme orang pun tahap kebulur, pelik aku. Tsk. Lagi paling aku penat, penat nak makan, tengok lemak-lemak penuh lam pinggan, aku jadi nak muntak..cecece..konon2 la, padahal melantak xhengat jugak noks. Yang bestnye open house ne leh cuci mata tengok abang abang kachak je. Selalu kat opis ne tegar mata aku ari ari duk nengok lelaki takachakperutbuncitdantakcukupinchi. Adoi, memang taboleh terima btol. Tapi open house yang ine, mata aku selalu duk bling2 shining sebab ramai retis datang pastu leh tengok abang abang kachakhidungmancung.



Oke, jom layan retis-retis mesia yang datang mase event ne. Sempat amik gambar ngn abang Rosyam.Opss...salah-salah pakcik Rosyam..tapi mmbe wa xbagi lagi gamba tu kat wa. Sangat ampes kan die ne. Saje jeles tanak bagi wa tepek kat cn. Wa sempat borak ngn Fizz Fairuz kejap. Kelako gile die ne.. Tapi cm muke ketat gak. Macam sengeh terpakse je wa rase. Si Kieran memang sempoi gile. Siap berlawak plak ngn mmbe team kitorang. Bunkface duk nyorok je belakang stage. Entah pape. Tapi performance dorang terbaeeeek!!!AG pun best. Layan je..


Eh ne da bukan retis ne. Ne i ngn manager terkasih. Eh, kasih la plak kan. Jangan salah paham eh, die ne da ade ank tiga..Kehkehkeh..
Yang kat bawah ne pun bukan artis, tapi laki baru lam hidup wa.Cewah..Perasan.Tade2, wa just minat tengok pipi, mate ngn perot die. Sangat la comey n chubby. Rase nk cobit2 je. Jangan salah paham.Laki ne playboy, tanak tanak.



Oke. Kesudahannya sangat tak berbaloi, sebab wa bayar RM15 kan. Tapi wa sempat makan kambeng tak cukup zat je. Da la coet je makan. Tak cukup ngn tu, wa balik umah, saket kepale hotak plak. Wa ne xbiase, silap-silap, wa ne xpenah makan daging kambeng since kecik. Tiba-tiba je gedix nak makan. Memang terbaek kan. Kene bebel ngn mak wa sebakul. Padan muke.



No comments: